Selamat Datang

Friday 28 September 2012

Pengenalan



Exfuze Seven Plus adalah minuman kesihatan PERTAMA di Dunia menggunakan Teknologi Ekstrak 7 jenis tumbuhan dan buah-buahan botani yang TERBUKTI mujarab dan berkhasiat untuk kesihatan anda! 




Mengandungi kebanyakan daripada lagenda botani yang mujarab dan kaya dengan pelbagai khasiat , Exfuze Seven Plus adalah makanan super 100% semulajadi. Dengan menggunakan teknologi saintifik berpaten 'CHAPERONE MOLECULE TM' kami yang eksklusif, kami mengekstrak secara individu setiap satu botani super ini untuk menghasilkan rumusan bio yang paling banyak bagi memaksimumkan nilai khasiat dan mengoptimumkan piawaian ketulenan. 

Salah satu ciri yang paling hebat dalam Exfuze Seven Plus adalah komponen tambahannya yang dapat membantu tubuh anda menggunakan segala khasiat dengan sebanyak mungkin.

Apabila partikel-partikel yang tumpat dengan nutrien adalah lebih kecil, lebih banyak yang dapat dicerna menjadi komponen yang boleh diserap. Ini akan mentakrifkan teknologi kami yang benar-benar akan dikenali kerana keupayaan penghantarannya. Diperkaya dengan 'CHAPERONE MOLECULE TM' hasilnya adalah sistem yang mampu menghantar peratusan bahan yang lebih tinggi ke lokasi yang diingini dalam tubuh anda. Malah sistem penghantaran kami telah dirumus secara saintifik untuk menanam khasiat penting yang ada dalam campuran sinergi Exfuze Seven Plus ke dalam bahagian sel-sel tubuh.


Ekstrak 40-60% LEBIH EFEKTIF berbanding jus perahan!!



Apa yang Exfuze Seven Plus lakukan?

Tubuh badan manusia adalah terdiri daripada jutaan sel. Makanan yang kita makan akan dicerna dan khasiat dari makanan tersebut akan dihantar ke sel. Persoalannya adakah cukup nutrisi yang makanan seharian kita bekalkan untuk sel?  Oleh itu, Exfuze Seven Plus membekalkan Nutrisi Tambahan kepada sel tubuh supaya sel tubuh kita lebih sihat dan dapat memberi proses penyembuhan dengan sendirinya untuk:
              
               1. Pertahanan
               2. Pembaikan
               3. Pengaturan
               4. Pembaharuan



Tips!
Terdapat pelbagai jenis makanan tambahan di pasaran, pengguna yang bijak akan memilih produk yang terbaik

  • HALAL Vs Haram
  • Ekstrak Vs Jus perahan
  • Cecair Vs pil
  • Bebas kandungan DADAH / Steroid
  • Bebas pengawet kimia (Sodium Benzoate - agen kanser)
  • Tiada Gula Tambahan
  • Tiada Pemekat
  • Tiada pemanis Tiruan








Apabila sel-sel tubuh mendapat nutrisi yang secukupnya maka fungsi-fungsi sel tersebut akan berjalan dengan sempurna dan organ-organ tubuh juga dapat berfungsi dengan sempurna. 
Melalui testimoni pengguna Exfuze Seven Plus terbukti berkesan dalam pencegahan dan penyembuhan penyakit seperti berikut:  


  1. Kencing Manis
  2. Darah Tinggi
  3. Kolestrol Tinggi
  4. Gout
  5. Saluran Darah
  6. Kanser
  7. Pertumbuhan Tumor
  8. Gastrik
  9. Ulser
  10. Sakit Belakang
  11. Sengal Badan
  12. Masalah Urat Saraf
  13. Sakit Sendi
  14. Penyakit Kulit
  15. Letih Lesu
  16. Strok
  17. Parkinson
  18. Lumpuh
  19. Nyanyuk
  20. Jangkitan Virus, Bakteria @ Parasit
  21. Resedung
  22. Alahan 
  23. Asthma
  24. Buasir 
  25. Masalah Buah Pinggang
  26. Jangkitan Pundi Kencing 
  27. Jangkitan Faraj
  28. Sembelit
  29. Cirit-Birit
  30. Masalah Sengugut
  31. Menopause 
  32. Otot Kejang 
  33. Arthritis 
  34. Migrain 
  35. Stress & Kemurungan 
  36. Masalah Tidur 
  37. Thalassaemia 
  38. Alzheimer 

Ianya juga terbukti memberi kesan yang terbaik untuk:
  1. Mencantikan & Melicinkan Kulit
  2. Awet Muda
  3. Menajamkan minda Kanak-kanak





Perhatian!
Anda boleh mengambil Exfuze Seven Plus pada bila-bila masa kerana Exfuze Seven Plus BUKAN UBAT! Jika anda masih didalam pemerhatian doktor dan dinasihatkan mengambil ubat-ubat tertentu anda harus mematuhi arahan doktor tersebut sehinggalah doktor sendiri yang mengarahkan untuk berhenti mengambil ubatnya.
  


Tip!
Exfuze Seven Plus adalah minuman kesihatan Multi-Botani yang membantu Anda Seisi keluarga dalam mengecapi kesihatan yang lebih sempurna dengan cara meyalurkan nutrisi yang padat dan hebat.  

Tidak seperti minuman kesihatan yang lain, Exfuze Seven Plus menggunakan teknologi saintifik Chaperone Molecule yang nyata lebih mudah diambil, lebih lazat dan terbukti berkesan dengan lebih pantas.






Adakah anda berminat dengan produk kami? Kecil tapak tangan nyiru kami tadahkan, Hubungi Kami sekarang.....


No comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More